کشف ۲پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی در آذربایجان غربی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی اکبر گروسی در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: امروزه با رسالتی که دستگاه قضا داشته تمامی ارکان این نهاد عزم خود را جزم نموده اند تا به وظیفه ی سنگین و مهم احقاق حقوق مردم و خدمتگزاری آنها عمل نموده و در این راه از هیچ گونه تلاشی فروگزار نخواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به کاهش بودجه احتمالی قوه قضائیه در لایحه بودجه سال ۹۸، خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه امسال با توجه به بودجه پیشنهادی دولت به مجلس محترم و کاهش ارقام بودجه امیدواریم با وسعت دیدی که نمایندگان محترم در رابطه با سیستم قضایی کشور دارند شاهد کاهش بوجه نبوده و بواسطه ی آن بتوانیم به اهداف خطیرمان در قوه قضائیه برسیم .

,

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، یادآور شد: این نوید را به مردم می دهیم که در صورت کاهش بودجه، دستگاه قضا در اجرای برنامه های پیش رو اجازه بروزخللی را نخواهد داد و تاثیر پذیری کاهش بودجه بر عملکرد سیستم قضا را به حداقل و صفر خواهیم رسانید.

,

وی، با اشاره به مقوله پیشگیری در قوه قضائیه، گفت: با توسل به پیشگیری می توان از بروز بسیاری بزهکاری هاو قانون گریزی ها جلوگیری نمود و به تبع آن جامعه ای قانونمدار داشته باشیم.

,

گروسی، در ادامه با استناد به ابلاغیه های قوه قضائیه و نیز جایگاه ممتاز استان در اجرای این برنامه ها افزود: به لطف خداوند و تلاش های بی دریغ همکارانمان ،سیستم قضائی استان توانسته جایگاه مطلوبی در مقایسه با سایر استان ها داشته باشدو در حوزه های پیشگیری از وقوع جرم، کاهش اطاله دادرسی و ابلاغ الکترونیکی شاهد فعالیت ها و درخشش همکارانمان باشیم.

,

وی، در ادامه با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از پرونده های حقوقی در شوراهای حل اختلاف رسیدگی می شوند، ابراز داشت: با رویه ای که در استان پیش گرفته شده شوراها نقش بی بدیلی جهت کمک به دادگاه ها در راستای رسیدگی به پرونده های حائز اهمیت تر بازی می کنند و با مدنظر قرار دادن تمامی این موفقیت ها در اکثر حوزه ها آینده روشنی برای سیستم قضایی استان متصور هستیم.

,

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، در پایان با اشاره به به پرونده های دانه درشت اقتصادی در استان، عنوان کرد: مقابله با فساد های اقتصادی و نیز احتکار که جزو برنامه های دشمنان و بدخواهان نظام می باشد در اولویت کاری ما قرار داشته و در همین راستا با درایت و تیزبینی همکارانمان در تعزیرات حکومتی و دادگستری ۲ پرونده مهم مفاسد اقتصادی کشف و جهت رسیدگی به تهران ارسال شده و در آینده ای نزدیک با اتمام رسیدگی، جزئیات این پرونده ها و نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از جایگاه ممتاز و قابل قبول سیستم قضائی استان در مقایسه با عملکرد سایر استان ها خبر داد.