کمک 7.5 میلیارد تومانی خیران هرمزگانی به مراکز نیکوکاری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد تاجیک، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان  در گفتگو با خبرنگار  هرمز؛  بابیان اینکه مراکز نیکوکاری باهدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری ایجادشده‌اند، اظهار کرد: مراکز نیکوکاری با حمایت کمیته امداد و هیئت‌امنای مساجد و معتمدان محلی از سال ١٣٩٢ به‌صورت محله محور در استان فعالیت خود را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی افزود: مردم نوع‌دوست هرمزگان، در 9 ماهه سال جاری هفت میلیارد و 500 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک کردند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

,

تاجیک بابیان اینکه 35 مرکز نیکوکاری به نیازمندان سطح استان خدمت‌رسانی می‌کنند، یادآور شد: این مراکز به‌عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران و باهدف گسترش ارتباطات بین مردم و شناسایی خیران و نیازمندان واقعی در محلات به ارائه خدمات به نیازمندان می‌پردازد.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: بیش از 157 هزار نیازمند واقعی از سوی مراکز نیکوکاری در محلات شناسایی‌شده است که خدمات ویژه‌ای به این افراد در عرصه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی و معیشتی ارائه می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: این مراکز در محله و مساجد زمینه مشارکت و حضور فعال مردم در رفع نیاز محرومان را فراهم کرده و تمامی کمک‌های پرداختی خیران به مراکز نیکوکاری توسط خود مردم به‌عنوان اعضای معتمد محله جمع‌آوری و بین نیازمندان با حفظ عزت‌نفس و کرامت آن‌ها توزیع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان با اشاره به رشد 40درصدی مشارکت های مردمی گفت: نیکوکاران هرمزگانی در 9 ماهه سال جاری هفت میلیارد و 500 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک کردند.