بیش از 800 پروانه تولید صنایع دستی در اردبیل صادر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، ملکه گلمغانی زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تاکنون بیش از 18 هزار پروانه تولید صنایع دستی در استان صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

او به تولید بیش از 60 رشته صنایع دستی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تولید صنایع دستی به دلیل اشتغال زایی و درآمدزایی مطلوب آن مورد حمایت است.

,

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: حمایت از تولیدات هم در بخش راه اندازی کارگاه ها و هم در ادامه فروش و بازاریابی محصولات انجام می شود.

,

به گفته گلمغانی زاده در بخش راه اندازی کارگاه های تولید تسهیلات مشاغل خانگی  با نرخ بهره اندک ارائه می شود که امسال 545 مجوز پشتیبان و مستقل تسهیلات مشاغل خانگی صادر شده است.

,

وی اضافه کرد: در بخش فروش نیز بازارچه های فصلی و نمایشگاه های صنایع دستی دایر می شود که می تواند در سطح گسترده نسبت به تبلیغ و اطلاع رسانی تولیدات و فروش محصولات منجر شود.

,

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به جذب اعتبار احداث اولین نمایشگاه و بازارچه دائمی صنایع دستی در استان، افزود: این نمایشگاه نیز اثرات مطلوبی در فروش و معرفی تولیدات به دنبال خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور بیش از 800 پروانه تولید صنایع دستی انفرادی و کارگاهی در این استان طی سال جاری خبر داد.