امشب، واریز بسته حمایتی بیمه شدگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم اردلان اظهار کرد: از ۲۸ بانکی که قرار بود مبلغ بسته‌های حمایتی را به حساب بیمه شدگان واریز کنند، ۲۷ بانک اقدام کرده‌اند و مبالغ به حساب چهار میلیون و ۶۵۳ هزار و ۲۵۳ بیمه شده واریز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر باقی مانده‌اند که بانک ملی باید واریزی آنها را انجام می داد که طی صحبت های صورت گرفته، امشب این کار را انجام می‌دهند.
,
 
,
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره سامانه‌ای که قرار بود برای این منظور از امروز (اول دی ماه) آغاز به کار کند نیز گفت: وزارت رفاه در حال کار روی این سامانه است و بزودی آغازبکار می‌کند.
,
 
,
اردلان در پاسخ به پرسش که آیا بسته‌ها مشمول زنان بیمه شده‌ای که همسرشان شغل آزاد دارد می‌شود،اظهارکرد: بله. اگر زن بیمه شده سرپرست خانوار باشد این مبلغ به حساب خودش و اگر سرپرست نباشد به حساب همسر و سرپرست خانوارش واریز می‌شود حتی اگر وی بیمه شده نباشد.
,
 
,
وی در گفت و گو با ایسنا درباره دختران کارمند مجرد که تنها فرد بیمه شده خانه خود هستند نیز گفت: بسته به این بیمه شدگان نیز تعلق می گیرد و به حساب سرپرست خانوارشان واریز می‌شود.
,
 
,
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره بیمه شدگان سازمان‌ها نیز اظهارکرد: تفاوتی نمی‌کند بیمه شده متعلق به کجا باشد. فقط باید دریافتی زیر سه میلیون داشته باشد و از اول فروردین تا آخر مهر ۹۷ سابقه بیمه‌ای داشته باشد.
,
 
,
اردلان درباره زوجهای جوانی که هر دو بیمه شده اند ولی حساب یارانه شان را از خانواده خود جدا نکرده‌اند نیز گفت: این مبلغ به حساب سرپرستشان واریز می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت واریز بسته های حمایتی دولت به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.