ساخت ۱۵ مدرسه با مشارکت خیرین در میاندوآب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  محمد نژادمحمد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: از زمان تاسیس این مجمع در شهرستان میاندوآب، ۴۷ باب مدرسه با ۲۵۱ کلاس درس توسط خیران احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب افزود: هم اکنون ۱۵ باب مدرسه جدید در قالب ۱۱۴ کلاس درس در حال احداث است.

,

وی گفت:هفته گذشته تعداد چهار مدرسه با ۳۷ کلاس درس با صرف ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار که توسط خیرانی از تهران بنام مصطفی روشنایی و کاظم قلم چی و با مشارکت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی احداث شده بود، به بهره برداری رسید.

,

نژادمحمد با بیان اینکه در کنار افتتاح یک مدرسه، کلنگ زنی و احداث مدرسه دیگر را پیگیری می کنیم، تصریح کرد: ان شالله عملیات اجرایی ۱۴ باب مدرسه با ۳۹ کلاس درس به نیت چهارده معصوم نیز  بزودی آغاز می شود.

,

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب به دیگر اقدامات این مجمع اشاره و اظهار کرد: علاوه بر احداث مدرسه، تاکنون دیوار کشی محوطه ۱۲ باب مدرسه، یک باب نمازخانه توسط خیران در میاندوآب احداث شده است.

,

وی افزود: تاکنون ۸۵ هزار مترمربع توسط ۲۲ خیّر  به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی اهدا شده و تجهیز ۴۰ باب مدرسه  نیز توسط خیران تامین شده است .

,

نژادمحمد گفت: ۷۰۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان نیز هر ماه مبلغی از حقوق خود را به امر مدرسه سازی اختصاص می دهند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب گفت: هم اکنون ۱۵ باب مدرسه جدید در قالب ۱۱۴ کلاس درس در حال احداث است.