جزئیات آزمون پایانی متمرکز طرح ملی حفظ جزء سی اُم قرآن اعلام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جزئیات آزمون پایانی متمرکز طرح ملی حفظ جزء سی قرآن - بشارت ۱۴۵۲ که به صورت همزمان در سراسر کشور در روز پنجشنبه ۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

  علاوه بر آزمون فوق، مؤسسات و نهادهای دولتی و مردمی رأساً میتوانند آزمون‌های غیرمتمرکز را، طبق ضوابط تعیی نشده از سوی شورای ارزیابی حافظان قرآن کشور برگزار کنند.

,

شرایط ثبت‌نام‌

,

ثبت نام متقاضیان در سامانه «آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن» به آدرس quranedu.ir از تاریخ ۵ دی ماه لغایت ۵ بهمن ماه صورت خواهد گرفت.

,

داوطلبان از «رشته‌های حفظ جزء ۳۰ قرآن» یکی از سه رشته زیر را می‌توانند انتخاب میکنند:

,

سطح اول: سوره‌های زلزال تا ناس

,

سطح دوم: سوره‌های طارق تا ناس

,

سطح سوم: کل جزء ۳۰ (سوره‌های نبأ تا ناس)

,

ثبت نام برای همه داوطلبان مرد و زن بدون محدودیت سنی آزاد است.

,

مراحل ثبت نام

,

مراجعه به سامانه فوق و ورود به بخش آزمونهای سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و سپس واردکردن اطلاعات شخصی در قسمت عضویت به عنوان قرآنآموز

,

دریافت رمز عبور ارسالشده به تلفن همراه داوطلب

,

وارد کردن رمز عبور و تکمیل بقیه اطلاعات و بارگذاری فایل عکس اسکن شده داوطلب و انتخاب یکی از سه سطح فوق از رشته‌های حفظ جزء ۳۰ قرآن

,

پرداخت اینترنتی هزینه شرکت در آزمون با استفاده از کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است (مبلغ ۶۰ هزار ریال برای عموم و مبلغ ۲۰ هزار ریال برای فرهنگیان و دانشآموزانی که به عنوان داوطلب آزاد در آزمون شرکت میکنند.)

,

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون

,

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون به صورت همزمان در روز پنجشنبه ۹ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

,

داوطلبان لازم است از روز چهارشنبه یکم اسفندماه لغایت روز یکشنبه دوازدهم اسفندماه با مراجعه به سامانه نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

,

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان اعلامی تعیین می‌گردد. اسامی حوزههای امتحانی همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه قابل مشاهده است. در هر شهرستانی که حداقل سی شرکت کننده داشته باشد آزمون برگزار میشود.

,

اعلام نتایج

,

حداکثر ۲۴ ساعت پس از برگزاری آزمون، برگه‌های پاسخنامه هر داوطلب تصحیح به صورت سیستمی تصحیح شده و نتایج در سامانه بارگذاری خواهد شد.

,

برای تمامی افرادی که حدنصاب امتیاز (۷۰ از ۱۰۰) را کسب کرده باشند گواهینامه قبولی صادر میشود.

,

به قید قرعه به برترین‌های هر رشته بیش از ۳۵ هزار جایزه نفیس و ارزنده همچون ۱۲ کمک هزینه خرید خودرو، صدها کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس و هزاران جایزه نقدی و غیرنقدی دیگر اهدا خواهد شد.

,

همچنین دریافت محصولات آموزشی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی از طریق کاناهای پیام‌رسان‌های سروش، بله و ایتا به آدرس " @beshaarat۱۴۵۲ " امکان پذیر است.

,

منبع :مهر

,

انتهای پیام/

]
جزئیات آزمون پایانی متمرکز طرح ملی حفظ جزء سی قرآن - بشارت ۱۴۵۲ که به صورت همزمان در سراسر کشور، نهم اسفند ماه برگزار خواهد شد،اعلام شد.