تقدیر از ۴۰ معلم انقلابی در همایش بزرگ فرهنگیان استان همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ملایی در گفت‌وگو با نافع  با اشاره به فرا رسیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال به مناسبت 40 سالگی انقلاب جشن‌های بزرگی برای فرهنگیان استان داریم که در 11 بهمن ماه تحت عنوان همایش 40 سالگی انقلاب با موضوع تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی ادامه داد: در این مراسم حدود 800 معلم بسیجی از سطح  استان همدان که شامل سرگروه های حلقه صالحین، فعالین حلقه‌های صالحین و معلمان جهادی و مدافعان حرم هستند، حضور دارند .

,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها در این همایش تقدیر از 40 فعال انقلابی بوده که شامل فرهنگیان مدافع حرم، جهادی و چندین فرهنگی اوایل انقلاب که هم اکنون نیز در خط انقلاب هستند و همچنین فرهنگیان فعال در حلقه‌های صالحین است.

,

ملایی با اشاره به اینکه فرهنگیان در بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی مردم با وضع کنونی نقش بسزایی دارند، گفت: حدود 19 نشست بصیرتی در شهرستان‌ها با محوریت مساجد در استان در حال برگزاری است و سرکشی از خانواده های شهدا و نشست‌های مشاوره‌ای از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

,

انتهای پیام/

]
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان همدان از برگزاری جشن بزرگ یک هزار نفری فرهنگیان و معلمان بسیجی در همدان خبر داد.