بخار آب را با مواد آلاینده اشتباه نگیرید/ مردم آلایندگی واحدهای صنعتی را به سرعت گزارش کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی دامنگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در پاسخ به پرسشی در ارتباط با تصویر منتشرشده در مرآت از آلودگی شدید هوا در روز جمعه گذشته اظهار داشت: مردم عزیز باید توجه داشته باشند که در هنگام سرمای شدید هوا، صبح‌هنگام بخار آب از برخی واحدها خارج می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

دامنگیر افزود: بخار آب به صورت عمودی بالا می‌رود و سپس محو می‌شود؛ بنابراین مردم باید توجه کنند که اگر از دور چیزی شبیه به مواد آلاینده را در خروجی‌های شرکت‌های صنعتی می‌بینند، آن‌چه مشاهده می‌شود بخار آب است و نباید با مواد آلاینده اشتباه گرفته شود.

,

وی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با شرکت کلران گفت: به طور کلی ممکن است هریک از واحدهای صنعتی در خلال فرایند بهره‌برداری دچار نقائص فنی شود و آلودگی ایجاد کند که ما در مقابل، به این واحدها اخطار می‌دهیم.

,

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با یادآوری دو مورد آلایندگی توسط شرکت کلران گفت: ما در این موارد به شرکت مذکور اخطار داده‌ایم و این شرکت نیز نسبت به رفع عیب اقدام کرده و مشکل خاصی ندارد؛ هفته گذشته نیز بازدیدهایی صورت گرفت و مشکل خاصی گزارش نشد.

,

دامنگیر با بیان این که شرکت فروسیلیس دارای سیستم پایش آنلاین است و به تازگی مشکلی در ارتباط با این شرکت مشاهده نشده است گفت: با این وجود از مردم عزیز می‌خواهم که در صورت مشاهده آلایندگی واحدهای صنعتی به سرعت با اداره‌کل محیط زیست استان سمنان تماس بگیرند تا نیروهای سازمان برای بازدید اعزام شوند.

,

تصویر خبر مربوط به صبح جمعه گذشته است و برج ققنوس در میان غبارها به دشواری قابل مشاهده است.

, تصویر خبر مربوط به صبح جمعه گذشته است و برج ققنوس در میان غبارها به دشواری قابل مشاهده است.,

انتهای پیام/

]
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان می‌گوید آن‌چه بعضا در خروجی واحدهای صنعتی مشاهده می‌شود، بخار آب است و نباید با مواد آلاینده اشتباه گرفته شود.