مردم سالاری دینی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت؛ حجت الاسلام حسین صافدل ظهر امروز در گردهمایی جامعه دانشگاهیان تربت حیوریه بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی   گفت: چهل سالگی نمادی از بلوغ و بالندگی است و دنیا امروز به این باور رسیده که ایران روی پای خود ایستاده و ملت بزرگ ما توانسته در سایه انقلاب دست مستکبران را از کشور کوتاه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی جامعه دانشگاهیان را گروهی تعیین کننده در طول تاریخ انقلاب دانست و افزود : دانشگاهیان در جریان انقلاب نقشی کلیدی داشتند و امام راحل (ره) نیز با درنظر داشتن همین نقش حیاتی همواره بر ایجاد هویت اثرگذار در دانشجویان و دانشگاهیان تاکید داشتند.

,

 

,

وی مردم سالاری دینی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با وجود تمام فراز و فرودها در مسیر سخت پیروزی انقلاب توانست بحث مردم سالاری دینی را در کشور مستقر کند و امروزه انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای تمام جوامع آزدیخواه دنیا مطرح شده است.

,

 

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه دهه فجر را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: در چله انقلاب اسلامی جریان های تصمیم ساز دو رسالت مهم برعهده دارند، نخست آنکه دستاوردهای انقلاب را به درستی برای مردم تبیین کنند و دوم آنکه به آسیب شناسی نقاط ضعف بپردازند تا بتوان نقشه راه جامعی برای پیشرفت کشور در ابعاد گوناگون ترسیم کرد.

,

 

,

علی رستمی با اشاره به کلام ماندگار امام خمینی (ره) که فرمودند "دانشگاه مبدا تحولات است"  از جامعه دانشگاهیان خواست تا نگاه ریشه ای به معضلات و آسیب های اجتماعی داشته باشند و اضافه کرد : در طول دوره چهل ساله انقلاب هرگاه به توان نیروی داخلی اعتماد کردیم و با استفاده از تفکر نخبگان در کارها عمل کردیم درهای پیشرفت به روی ایران اسلامی گشوده شد و در مقطع حساس فعلی نیز نیاز است تا نخبگان به متن کار ورود کنند و در راستای منویات مقام معظم رهبری در راه اعتلای میهن عزیزمان اهتمام داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/.

]
نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای تربت حیدریه مردم سالاری دینی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با وجود تمام فراز و فرودها در مسیر سخت پیروزی انقلاب توانست بحث مردم سالاری دینی را در کشور مستقر کند و امروز ایران به عنوان الگویی برای تمام جوامع آزدیخواه دنیا تبدیل شده است. .