قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان تعیین تکلیف می‌شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه زمین‌های شهرکهای صنعتی نباید محلی برای دلال‌بازی باشد تصریح کرد: با توجه به اینکه برای ایجاد زیرساخت در شهرکهای صنعتی هزینه های زیادی انجام گردیده بنابر این نباید زمین های این شهرک توسط عده ای معطل شوند.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان ابراز کرد: استفاده از ظرفیت شهرکهای موجود و فعال استان اولویت نخست شرکت شهرکهای صنعتی می باشد و در این راستا قرارداد زمین های واگذار شده که هیچ گونه اقدامی بر روی آنها صورت نگرفته است فسخ خواهند شد.

,

وی خاطر نشان کرد: طبق شاخص‌های اعلامی از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، شرکت شهرکهای صنعتی زنجان مکلف به تعیین تکلیف و فسخ 2 هکتار از زمین‌های بلا اقدام در شهرکهای صنعتی بود که ما امسال 8.3 هکتار از زمین‌ها را فسخ و خلع ید کردیم.

,

احمدی خاطر نشان کرد: همچنین 25 فقره قرارداد نیز برای تنفیذ فسخ به مراجع قضایی استان ارجاع شده است.

,

وی افزود: در هفته آینده نیز 32 فقره قرارداد در جلسه هیئت حل اختلاف و داوری شرکت رسیدگی و تعیین تکلیف خواهند شد.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان بیان کرد: استفاده از ظرفیت موجود در شهرکها برای ایجاد واحدهای صنعتی در اولویت قرار دارد و در نتیجه میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و نیز ساخت وساز واحدهای صنعتی به دقت رصد و کنترل می‌شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر چنانچه اقدامی از سوی طرفین قرارداد بر روی زمین خریداری شده انجام نشود، بر اساس ضوابط و قوانین موجود نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به وجود برخی از قراردادهای اکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان تعیین تکلیف می‌شوند.