برنامه‌های بانک مرکزی برای مهار تورم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالناصر همتی اظهار کرد: امروز در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در معرض آزمونی دیگر برای حفظ وتداوم آرمان های انقلاب قرار داریم . جنگ اقتصادی امروز، تلاش و همت آن روزها را می‌طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بنده و همکارانم در بانک مرکزی تلاش می کنیم با مدیریت این شرایط وناکام گذاشتن تلاش ها برای بی ثباتی ارزی، آرامش و ثبات را برای ادامه فعالیت های اقتصادی مردم فراهم کنیم.
,
 
,
برنامه های مهار تورم
, برنامه های مهار تورم,
 
,
همتی با بیان اینکه در زمینه تورم، تمام تلاش بانک مرکزی کاهش تأثیر شوک های طرف عرضه بر قیمت اقلام مصرفی مردم است، ادامه داد: پی گیری کانال های مالی با کشورها، سامان دهی واردات، ایجاد تحرک در ارائه خدمات لازم مالی به واحد های تولیدی و تأمین ارز کالاهای اساسی از جمله این اقدامات است.
,
 
,
برنامه‌های ساماندهی نظام بانکی
, برنامه‌های ساماندهی نظام بانکی,
 
,
به گفته وی، بانک مرکزی در مسیر ساماندهی نظام بانکی کشور، در تلاش است که بانک ها بتوانند در خدمت تولید ملی و تدارک سرمایه در گردش بنگاه ها باشند.
,
 
,
رییس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: فروش اموال ودارائی‌های مازاد، بهبود ترازنامه، افزایش سرمایه، کاهش بدهی های معوق، روان سازی ارایه تسهیلات و... از جمله برنامه‌های ساماندهی نظام بانکی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
رییس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، مهم‌ترین برنامه‌های خود برای ساماندهی نظام بانکی و مهار تورم را اعلام کرد.