سیلوی ۲۰ هزار تنی ذخیره گندم در ساوه به بهره برداری رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  دیار آفتاب؛ سیلوی ۲۰ هزار تنی فلزی ذخیره گندم ساوه همزمان با دهه مبارک فجر باحضور آقازاده استاندار مرکزی ، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و سایر مسئولین شهرستانی با هزینه ساخت ۸۰ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

این سیلو با هدف ذخیره‌سازی استاندارد گندم خریداری شده از کشاورزان منطقه با توجه به کافی نبودن ظرفیت سیلوی قدیمی ساخته شده است و  امکان ذخیره‌سازی بلندمدت با حفظ پارامترهای غذایی و امکان مدیریت تفکیک و اختلاف گونه‌های مختلف گندم در چهار کندوی متفاوت را می دهد.

,

عملیات تکمیلی این سیلو در سال ۱۳۹۷ با تغییرات مدیریتی و تامین اعتبار به میزان ۱۶ میلیارد ریال توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران تسریع شد تا در دهه فجر سال ۹۷ به بهره برداری رسید.

,

ظرفیت دینامیکی ماشین‌آلات و بارگیری گندم به میزان ۲۰۰ تن بر ساعت و اتاق کنترل و مونیتورینگ و سیستم کنترل plc جهت کنترل تمام اتوماتیک تجهیزات و ماشین‌آلات سیلو از جمله مشخصات فنی این سیلو است.

,

, ,

از مزایای این سیلو می توان به چهار کندوی فلزی استوانه‌ای کف تخت با ورق‌های موجدار گالوانیزه با ظرفیت هر کندو حدود ۵ هزار تن مجهز به شبکه‌های هوادهی در سیستم کنترل و پایش دمای داخل کندوها و سیستم سطح‌سنج برای برآورد دقیقی گندم اشاره کرد.

,

در این واحد ذخیره سازی گندم یک سوله سرپوشیده واردات و صادرات گندم به مساحت ۳۵۰ متر مربع و دو عدد بونکر فلزی جهت صادرات گندم با ظرفیت حدود ۸۰ مترمکعب و ‌جهت ذخیره خاک و فضولات ظرفیت حدود ۶۰ مترمکعب نیز احداث شده است.

,

انتهای پیام/

]
سیلوی ۲۰ هزار تنی فلزی ذخیره گندم ساوه همزمان با دهه مبارک فجر باحضور آقازاده استاندار مرکزی ، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و سایر مسئولین شهرستانی با هزینه ساخت ۸۰ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسید.