فرماندار کلاله خواستار حضور حداکثری احاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، متن این پیام به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

بسمه تعالی

,

 

,

والفجر و لیال عشر

,

 

,

تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب به جهان و جهانیان است.

,

دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور دلاوری‌های مردمانی است که در پرتو عنایات حضرت حق و انسجام ملی و با رمز وحدت تحت لوای معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل(ره)، با هدف برپایی حکومت اسلامی و برقراری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، از جان و مال خویش گذشتند و در برابر ظلم‌ها و بی‌عدالتی‌ها ایستادند و در نهایت بر طاغوت زمان پیروز شدند و تحقق وعده نصرت پروردگار را به چشم خود دیدند.

,

انقلاب اسلامی ایران در شرایطی چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد که مردم انقلابی ایران اسلامی همچون روز اول بر عهدی که با امام (ره) و شهدا برای پاسداری از انقلاب بستند، پای بند هستند و توطئه های دشمنان را که محور آن بر فاصله گرفتن مردم از نظام قرار دارد، با حضور همیشگی خود در صحنه خنثی می کنند.

,

 

,

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان کلاله دعوت می کنم تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.

,

فرخنده باد چهلمین سالگرد انقلاب تابناک و دلپذیر آینده مردم ایران با افتخار به گذشته و امید به آینده

,

 

,

محمد حمیدی فرماندار شهرستان کلاله

,

انتهای پیام/

]
فرماندار شهرستان کلاله با صدور پیامی از آحاد مردم ولایت مدار شهرستان برای حضور گسترده و پرشورتر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن، دعوت کرد.