نخستین مجتمع چندمنظوره آستان قدس رضوی در بجنورد کلنگ زنی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک محمد اکبرزاده، مسئول ‌نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان ‌شمالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: صبح امروز نخستین مجتمع چند منظوره آستان قدس رضوی در بجنورد مرکز استان با حضور روحانیون، فرماندار، فرماندهی انتظامی و مدیران کل کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, عصراترک, محمد اکبرزاده، مسئول ‌نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان ‌شمالی در گفتگو با خبرنگار,  ما,  ,  گفت: صبح امروز نخستین مجتمع چند منظوره آستان قدس رضوی در بجنورد مرکز استان با حضور روحانیون، فرماندار، فرماندهی انتظامی و مدیران کل کلنگ زنی شد.,

وی ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت 5000 متر مربع، زیربنای 4000 مترمربع با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان به مدت دو سال مدت ساخت، توسط معاونت فنی، عمرانی و موقوفات آستان قدس رضوی در دست اقدام است.

,

اکبرزاده بخش درمانی، فرهنگی، مذهبی، خدمات، سالن اجتماعات، کتابخانه، داروخانه از جمله بخش های مختلف این مجتمع چند منظوره اعلام داشت.

,

وی در انتها گفت: لازم به ذکر است که استفاده از این مجتمع برای عموم مردم است و خانواده های محرومین از بخش های درمانی آن به صورت رایگان بهره مند می شوند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/ 

]
مسئول ‌نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان ‌شمالی از کلنگ زنی نخستین مجتمع چندمنظوره آستان قدس رضوی در بجنورد خبر داد.