برگزاری مسابقه عکس حماسه حضور با موضوع 40 سالگی انقلاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول کرمی در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه مسابقه استانی عکس حماسه حضور در موضوعات برداشت آزاد از 40 سالگی انقلاب اسلامی و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود:  این مسابقه در بخش‌های حرفه‌ای و موبایلی شروع شده و تا چهارم اسفند ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با اشاره به اهداف مسابقه استانی عکس حماسه حضور، عنوان کرد: تشویق جامعه هنری و ترغیب هنرمندان عکاس برای پرداختن به موضوعات اجتماعی برای استفاده از ظرفیت هنر برای انتقال پیام به جامعه از اهداف این مسابقه است.

,

رئیس بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شرکت برای همه علاقمندان آزاد بوده و هر هنرمندی مجاز به شرکت در یک بخش از مسابقه است، اضافه کرد: عکس‌های ارسالی باید مرتبط با موضوعات فراخوان و مربوط به استان همدان باشد.

,

وی گفت: عکس‌ها باید مستند باشد، هرگونه دستکاری که سندیت عکس را مخدوش کند مجاز نیست و کراپ و تنظیم رنگ و نور و کنتراست عکس‌ها مجاز است.

,

کرمی خاطرنشان کرد: هر عکاس می‌تواند حداکثر 10 تک عکس ارسال کرده و برگزارکننده حق استفاده از عکس‌ها را برای چاپ در کتاب، بروشور و ... با ذکر نام عکاس خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه ارسال عکس توسط شرکت‌کننده به منزله مالکیت معنوی عکس است افزود: در صورت اثبات خلاف آن، عواقب حقوقی آن به عهده شرکت‌کننده خواهد بود.

,

رئیس بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: شرکت در مسابقه به منزله قبول مقررات بوده و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده به عهده برگزارکننده است.

,

کرمی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات خود( نام و نام خانوادگی، شماره تماس) به آدرس پست الکترونیکی [email protected]    
، از طریق فضای مجازی به   [email protected] و بر روی لوح فشرده به آدرس دبیرخانه به نشانی واقع در همدان بلوار شهید مفتح، مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا طبقه سوم، سازمان بسیج هنرمندان ارسال کنند.

, [email protected], [email protected],
, [email protected],

وی با بیان اینکه آثار ارسالی در بخش حرفه‌ای باید با فرمت JPEG  و حجم حداقل 2MB و حداکثر 4MB باشد، افزود: آثار ارسالی در بخش تلفن همراه با کیفیت اصلی ارسال شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از   ۹۷/۱۱/۱۸ لغایت 97/12/04 ارسال کنند و مهلت ارسال آثار به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

,

رئیس بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به زمانبندی این مسابقه گفت: داوری آثار و اعلام اسامی راه‌یافتگان  ۹۷/۱۲/۰۷ و تقدیر از برگزیدگان و اهداء جوایز، فروردین ۹۸ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی خواهد بود.

,

وی بیان کرد: جوایز نفر اول در بخش حرفه‌ای، لوح تقدیر به همراه مبلغ  ۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر دوم اعطای لوح تقدیر به همراه مبلغ  ۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال و نفر سوم اعطای لوح تقدیر به همراه مبلغ  ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال است.

,

کرمی همچنین با اشاره به جوایز در بخش تلفن همراه خاطرنشان کرد: به 10 نفر از شرکت‌کنندگان به تأیید هیأت داوران هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: مسابقه استانی عکس حماسه حضور با موضوع 40سالگی انقلاب و دستاوردهای آن در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی شروع شده و تا چهارم اسفند ادامه دارد.