آغاز حماسه دشمن شکن مردم لرستان؛ 22 بهمن تماشایی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شده و مردم ولایتمدار و سلحشور لُر، پرشورتر از سال‌های گذشته به میدان آمده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

مردم غیرتمند لرستان امروز را به شکرانه عظمت و اقتدار 40 ساله انقلاب با وحدت و همدلی جشن می‌گیرند و با حضور قاطعانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان و فتنه گران خواهند داد.

,

 

,

, ,

 

,

امروز از زن و مرد، پیر و جوان، دانشجو و دانش‌آموز، کارگر و کارمند و... آمده‌اند، امروز گرمای وحدت و انسجام مردم است که مردم را در این روز سرد به خیابان‌ها کشانده و یکپارچه فریاد "الله اکبر" سر می‌دهند.

,

 

,

مردم همیشه درصحنه استان لرستان گرد هم آمده‌اند تا چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان هر چه باشکوه‌تر برگزار کنند و برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار این استان بیفزایند.

,

 

,

 

, ,

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر وفاداری به‌نظام و انقلاب و تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است؛ امروز همه آمده‌اند تا هم‌صدا باهم پایبندی خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برسانند.

,

 

,

مردم استان لرستان از ساعت‌های ابتدایی صبح آماده برپایی این راهپیمایی بودند تا بار دیگر نشان دهند پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه هستند و با مشت‌هایی گره‌کرده و سردادن شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "22 بهمن‌ماه یوم‌الله یوم الله" با ابراز برائت از استکبار جهانی، بار دیگر به آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گویند.

,

در حال تکمیل...

,

 

]
راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور پرشور مردم در استان لرستان آغاز شد.