راهیابی بنزین تولید داخل به جایگاه‌های سوخت استان همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین روستایی امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه  روزانه  یک میلیون و 300 هزار لیتر بنزین در 89 باب جایگاه و مجاری عرضه سوخت استان همدان عرضه می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای نیمه دوم سال‌جاری بنزین تولید داخل در سطح جایگاه‌ها و مجاری عرضه بخش خصوصی استان در حال فروش بوده و امروز با تداوم و استمرار آن می‌توان این نوید را به مردم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: روزانه  یک میلیون و 300 هزار لیتر نفتگاز (گازوئیل) معمولی مضاف بر  400 هزار لیتر نفتگاز با استاندارد  EURO4 در بخش حمل و نقل در 9 جایگاه معین استان عرضه و مصرف می شود.

,

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت تصریح کرد: مصارف سوخت بخش‌های نیروگاهی، کشاورزی، صنایع و غیره در استان، مابقی سهم 47 درصدی تأمین و عرضه فرآورده‌های نفتی را به خود اختصاص داده‌اند.

,

وی با اشاره به تاثیر حمل و نقل جاده‌ای بر اقتصاد ملی و اهمیت قرارگیری محورهای مواصلاتی استان در شاهراه ارتباطی استان های شمالی و مرکزی با جنوب و غرب کشور خاطرنشان کرد: بازنگری عموم شهروندان در مدیریت بهینه مصرف فرآورده‌های نفتی بسیارحائز اهمیت است و مستلزم عزم و همدلی تمام اقشار جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد بنزین عرضه شده در جایگاه‌ها و مجاری عرضه استان همدان تولید داخل است.