استاندار خراسان رضوی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشکوه مردم مشهد و سایر شهرهای استان خراسان رضوی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن 97 قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

متن پیام استاندار خراسان رضوی به این شرح است:

,

بسمه تعالی

,

حضور غرورآفرین مردم انقلابی و شریف استان در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ثابت کرد که ایران اسلامی برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت انقلاب اسلامی و تلاش خود در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا عزیز و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر نخواهد داشت.

,

این حضور خودجوش و مردمی، روشنی‌بخش قلب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) بوده و خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید را در خدمت صادقانه و بی‌منت مصمم‌تر کرده است.

,

مراسم راهپیمایی چهلمین طلوع فجر انقلاب با حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمدار استان و در نمایی یکپارچه با ملت سربلند ایران، فرصتی بود تا ابهت و صلابت مردم آزاده ایران اسلامی به رخ منادیان اسلام‌هراسی کشیده شود، آن هم در شرایطی که هجمه گسترده تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام اسلامی شدت یافته است.

, .,

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از مردم همیشه در صحنه استان به دلیل حضور باشکوه  و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن قدردانی و تشکر نمایم و بی‌شک این همراهی چهل‌ساله بار سنگینی بر دوش مسئولان و خدمتگذاران به این مردم بی‌نظیر و انقلابی نهاده است.

,

انتهای پیام/

]
استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشکوه مردم مشهد و سایر شهرهای استان خراسان رضوی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن 97 قدردانی کرد.