همشهریان از طریق سامانه ۱۳۷ آبگرفتگی معابر را اعلام کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نیکویی معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بارش رحمت الهی در سطح شهر گفت: مسئله آبگرفتگی معابر با توجه به بارندگی در سطح شهر به وجود می آید که چندین سال است کرمان درگیر این مسئله می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه نقاط بحرانی آبگرفتگی معابر  در سطح شهر شناسایی شده است، عنوان کرد: بنابراین در مناطقی که آب جمع می شود؛ پمپ هایی قرار داده شده و در برخی نقاط دیگر حجم آب جمع شده به فضای سبز و جاهایی که ظرفیت ذخیره آب را دارند منتقل می شود.

,

نیکویی ابراز کرد: از صبح امروز نیروهای مربوطه در نقاط مختلف و بحرانی شهر حضور پیدا کرده اند و کار جمع آوری آب با استفاده از پمپ ها در حال انجام می باشد.

,

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان با بیان اینکه بر اساس شرایط و وضعیت موجود در سطح شهر فعالیت رفع آبگرفتگی معابر انجام می شود، تصریح کرد: چرا که کل شهر این مشکل را دارد و آن  بستگی به میزان بارندگی دارد.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: امکانات ما مشخص است و با شناسایی نقاط بحرانی مشکلات را حل می کنیم؛ اما ممکن است بارندگی از حدی بیشتر باشد و در این زمینه از ارگان های دیگر امکاناتی را می گیریم.

,

نیکویی با اشاره به اینکه بر اساس اولویت بندی رفع آبگرفتگی معابر را انجام میدهیم، خاطر نشان کرد: همشهریان از طریق سامانه ۱۳۷ آبگرفتگی معابر را اعلام کنند تا نیروها برای رفع مشکل حضور بهم رسانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نیکویی با اشاره به اینکه بر اساس اولویت بندی رفع آبگرفتگی معابر را انجام میدهیم، گفت: همشهریان از طریق سامانه ۱۳۷ آبگرفتگی معابر را اعلام کنند تا نیروها برای رفع مشکل حضور بهم رسانند.