دعوت از بانوی قایقران ارومیه ای به اردوی تیم ملی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، شهرام احمدی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اردو از امروز با دعوت از ۱۸ رویینگ سوار به میزبانی دریاچه آزادی تهران آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به اینکه این اردو تا ششم اسفند ماه ادامه دارد، بیان کرد: تیم ملی رویینگ بانوان بزرگسالان از هم اکنون به منظور حضوری موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن آماده می شود.

,

دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی ادامه داد: رویا عباسی به همراه فرحناز عشقی از آذربایجان شرقی، فروغ آقابلازاده، الیکا افشاری، نگار نگهدار و شکیبا وقوفی از تهران، پریسا احمدی، فرشته رومی و زینب نوروزی از زنجان، هانیه بیداد و نازنین رحمانی از کرمانشاه، اسرا جوانمردی از کردستان، حمیرا برزگر و نازنین رحمانی از گیلان، مریم امیدی پارسا، کمیا زارعی، مریم کرمی و فاطمه صفری از همدان نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

,

احمدی گفت: بهناز مراد خانی سرمربی، آنا بلوریان مربی و هما خاتمی دستیار مربی و رحیم برادری به عنوان سرپرست اردو کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

,

وی افزود: اوایل بهمن ماه جاری نیز ۶ رویینگ سوار و یک مربی استان در نخستین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور حضور داشتند.

,

دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی اضافه کرد: میلاد اله وردیان، میثم جوهری، وحید جوهری، محسن شادی، فرزاد کربلای قلی زاده و فرهاد کربلای قلی زاده به عنوان ورزشکار و طاهر کبوتری در کسوت مربی دعوت شدگان استان به اردو بودند.

,

گفتنی است تیم های ملی رویینگ مردان و زنان ایران از هم اکنون برای حضوری قدرتمند در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می شود.

,

انتهای پیام/

]
دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی گفت: «رویا عباسی» بانوی رویینگ سوار ارومیه ای به نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی بزرگسالان دعوت شد.