بزرگترین رویداد حرکت‌های جهادی کشور برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازندگی؛ محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: این رویداد بزرگ  در دو عرصه مجمع عالی گروه های جهادی و جشنواره ملی جهادگران با هم افزایی نهادها و دستگاه های اجرایی از فردا چهارشنبه تا جمعه ۲۶ بهمن ماه در دو برنامه جداگانه در تهران برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

نخستین مجمع عالی گروه‌های جهادی

, نخستین مجمع عالی گروه‌های جهادی,

زهرایی با اشـاره به بـرگـزاری نـخـستین مجمـع عـالـی گـروه هـای جـهادی افـزود: بـه منظـور واگذاری بیش از پیش اختیارات تـرسیم هـدف، سیاست گـذاری و اجـرای حرکت‌های جـهـادی به گروه هـای جـهادی و پـس از برگزاری انتخابات شهرستانی و سپس استانی، در نظر است نخستین مجمع عالی گروه‌های جهادی بـا حـضـور بیش از ۴۰۰ جـهـادگر به نمایندگی از ۱۱ هزار گروه جهادی برای برگزاری انتخابات فردا ۴ شنبه ۲۴ بهمن ماه در مـجتمـع سیـدالشهدا ع  آبعـلی برگزار می گردد.

,

وی افزود: در ایـن مجمـع با برگـزاری انتـخابات بین جـهادگران، مسئولین کمیته هـا و کـارگـروه های مـجـمـع برای هدایت این حرکت عظیم خدمت رسانی انتخاب خواهند شد.

,

 

,

دومین جشنواره ملی جهادگران

, دومین جشنواره ملی جهادگران,

رییس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به استقبال مردمی در ارسال بیش از ۳۵۰۰ اثر به جشنواره جهادگران گفت: در دومین گام از این رویداد دومین جشنواره ملی جهادگران به منظور تقدیر از تلاش جهادگران در عرصه‌هایی مانند راهبردی، عمرانی، فرهنگ و ادب، کشاورزی، رسانه و... در روز جمعه۲۶ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی ۱۳آبان ( لانه سابق جاسوسی آمریکا ) تهران برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
رییس سازمان بسیج سازندگی کشـور از بـرگـزاری بـزرگترین رویـداد حرکت‌های جهادی با حضور نمایندگان گروه‌های جهادی و مسئولین کشوری و لشکری از فردا به مدت سه روز خبر داد.