پیشرفت های حوزه تکنولوژی دفاعی پس از انقلاب اسلامی چشمگیر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار حبیب شهسواری شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله ادارات آذربایجان غربی در گفت‌ و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی همواره با حضور پرشور خود در تمامی صحنه‌ها ثابت کرده‌اند که این ملت حتی با توجه تمامی مشکلات اقتصادی، از آرمان‌های اصیل و ناب انقلاب عقب‌نشینی نکرده و پای مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: پایه و اساس دستاوردهای عظیم عمر پربار چهل ساله انقلاب، تشکیل حکومت اسلامی توسط امام راحل بود که در بهمن‌ماه سال ۵۷ که آرزوی دیرینه ۱۲۴ هزار پیامبر و حتی نبی مکرم اسلام بود، بنیان نهاده شد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ایران، هشتمین کشور دنیا در حوزه تکنولوژی دفاعی است، افزود: ایران اسلامی، سیزدهمین کشور دنیا در حوزه سیاسی است که بر تعاملات بین‌المللی اثرگذار بوده و همچنین هجدهمین کشور دنیا در حوزه اقتصاد و دهمین کشور دنیا از لحاظ برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است.

,

وی بیان کرد: اکنون دشمنان از تجهیزات نظامی و تکنولوژی‌های دست‌یافته ایران اسلامی رعب و وحشت داشته، اما به این مهم پی برده‌اند که این مسئله در دنیا حل‌شدنی بوده، ولی رهاورد حکومت‌داری و ایجاد بنیه قدرتمند تأسیس حکومت اسلامی، برگرفته از آموزه‌های اسلامی در دنیا بوده و استکبار در تلاش است تا با ایجاد چالش‌ها، ایران اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ایران، هشتمین کشور دنیا در حوزه تکنولوژی دفاعی است، گفت: ایران اسلامی، سیزدهمین کشور دنیا در حوزه سیاسی بوده که بر تعاملات بین‌المللی اثرگذار است.