دومین جشنواره منادیان فرهنگ با حضور سردار نقدی برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردارمهدی فرجی امروز در گفتگو با خبرنگار نافع گفت: جشنواره منادیان فرهنگ یک کار جدید است و امسال دومین سال برگزاری این جشنواره بوده  که در استان همدان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با بیان اینکه جشنواره منادیان فرهنگ صبح پنجشنبه در سالن شهید مقصودی برگزار می‌شود، اظهار داشت: هدف این جشنواره شناسایی، تجلیل و تقدیر از نخبگان فرهنگی است که بیشتر در گوشه و کنار استان در حال فعالیت هستند و کمتر به آنها توجه می‌شود.

,

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سال گذشته بیشتر افرادی که در شهرستان‌ها و استان در عرصه فرهنگی شناخته شده، برجسته و معروف بودند شناسایی و تجلیل شدند، عنوان کرد: امسال در این جشنواره کسانی که در هیأت، اعتکاف و راهیان نور نیز فعالیت داشتند را شناسایی کردیم و از آنها تقدیر می‌کنیم.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته جشنواره منادیان فرهنگ در چهار یا پنج عرصه بود، خاطر نشان کرد: امسال جشنواره منادیان فرهنگ در 9 عرصه از افراد و شخصیت‌هایی که در عرصه‌های فرهنگی فعالیت داشتند تجلیل می‌کند.

,

فرجی با بیان اینکه کسانی که در طول ۴۰ سال درهیأت امام حسین فعالیت می‌کردند نیز در این جشنواره مدنظر ما بوده، گفت: حداقل ۱۱۰ نفر در جشنواره منادیان فرهنگ انتخاب و تجلیل می‌شوند.

,

وی با اشاره به عرصه‌های این جشنواره اضافه کرد: حنجره انقلاب، مبارزین جبهه‌های مقاومت و دفاع مقدس، مجاهدان انقلاب، مداحان هیأت‌های حسینی و مروجان اربعین حسینی و مراسمات حسینی، اقتصاد مقاومتی و سایبری عرصه‌های هستند که افراد و شخصیت‌های ثاثیرگذار و فعال این حوزه‌ها شناسایی و تقدیر می‌شوند.

,

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: در حوزه فضای مجازی (سایبری) با مشورت افراد صاحب‌نظر در حوزه رسانه و فضای مجازی افراد جوان‌تر  برگزیده شدند و در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز از کسانی که اشتغال‌آفرینی  و کارآفرینی دارند تقدیر می‌شود.

,

وی با بیان اینکه این افراد  برگزیده و انتخاب شده در طول ماه‌ها پیگیری،  شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: این افراد توسط هیأت داوران و با رأی‌گیری برگزیده و انتخاب شده‌اند.

,

فرجی ادامه داد: امسال برای اولین بار در استان همدان تقدیر از فعالان انقلابی حوزه رسانه و فضای مجازی در جشنواره منادیان فرهنگ بسیج نیز مورد توجه قرار گرفته است.

,

وی افزود: در این رویداد بزرگ فرهنگی انقلاب اسلامی در استان همدان که با حضور فعالان انقلاب در زمینه‌های مختلف از جمله فضای مجازی برگزار می‌شود از ۱۰ فعال رسانه‌ای و فضای مجازی که بیشترین تأثیر را در ترویج و پیشبرد گفتمان اصیل انقلاب داشته‌اند تقدیر خواهد شد.

,

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان بیان کرد: ابعاد تعیین شده برای این جشنواره، طراحان صفحات وب انقلابی در حوزه سایت اپلیکیشن، روزنامه‌نگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای انقلاب، طراحان نرم‌افزارهایی با محتوای انقلابی و مدیران شبکه‌های اجتماعی انقلابی هستند که طبق تقویم زمانی مشخص شده و در قالب کمیسیون‌های انتخاب از هر شهرستان انتخاب و در مرحله استانی رقابت خواهند داشت.

,

لازم به ذکر اینکه سخنران این رویداد فرهنگی سردار بسیجی محمدرضا نقدی، مسئول فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه دومین جشنواره منادیان فرهنگ روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد، گفت: ۱۱۰ نفر از منادیان فرهنک در این جشنواره فرهنگ تجلیل می‌شوند.