بیمارستان شهید قدوسی نهاوند گواهینامه ملی اعتباربخشی درجه یک کسب کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با نافع گفت: دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت نتیجه ارزیابی و پایش بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند را اعلام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: با توجه به پایش اعتباربحشی جامع بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی که با حضور کارشناسان وزارت بهداشت در دی ماه گذشته و به مدت سه روز و پس از بررسی تمامی استانداردهای ملی انجام شد، این مرکز درمانی موفق به کسب گواهینامه درجه یک اعتباربخشی ملی توسط مدیرکل اعتباربخشی وزارت بهداشت شد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: امروز گواهینامه درجه یک بیمارستان از سوی معاونت درمان دانشگاه ابلاغ شد که اعتبار این گواهینامه تا پایان شهریورماه سال 99 است.

,

وی ادامه داد: بی شک این موفقیت بزرگ مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی یک‌ساله رئیس، مدیر بخش‌ها و واحدها و کارکنان فهیم این مرکز درمانی بوده است.

,

دارابی افزود: بیمارستان 186 تخت خوابی شهد قدوسی نهاوند یکی از مجهزترین بیمارستان‌های منطقه است که خدمت بزرگی به مردم نهاوند است و در تلاش هستیم تا خدمت‌رسانی بیشتری توسط این بیمارستان به مردم انجام شود.

,

وی از فراهم شدن تجهیزات و بستر اعمال جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند خبر داد و تصریح کرد: در همین راستا خرید یک دستگاه کرانیوتوم جهت اعمال جراحی مغز و اعصاب به مبلغ 173میلیون تومان، خرید هدرست و میفیلد و متعلقات تخت جراحی مغز و اعصاب به مبلغ 55 میلیون، خرید دو ست جراحی کرانیوتومی و یک ست جراحی عمومی مغز و اعصاب به مبلغ 249 میلیون تومان، همچنین خرید رینگ و رول زیر شانه‌ای و شکمی ژله‌ای از اقدامات این شبکه بوده است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: این تجهیزات پس از صدور مجوز با هماهنگی واحد تجهیزات پزشکی دانشگاه و طرح در کمیته اقتصاد و درمان بیمارستان و نظر مساعد جراح مغز و اعصاب بیمارستان خریداری شده و وارد انبار بیمارستان شده که در هفته آینده توسط شرکت‌های پشتیبان راه‌اندازی می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند گفت: بیمارستان شهید قدوسی نهاوند مجوز درجه یک اعتباربخشی ملی را کسب کرد.