تجهیز ۷هزار هکتار از اراضی کشاورزی میاندوآب به سیستم های نوین آبیاری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علی دیانتی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد بخش کشاورزی شهرستان، اظهار کرد: با نگاهی گذرا به آمار، افزایش چشمگیر تولید در حوزه های مختلف بخش کشاورزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نمایان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب گفت: تمامی شاخص های ارزیابی عملکرد تولید چهار برابر و در برخی موارد تا ۱۰ برابر افزایش داشته است که همین امر نشان دهند توسعه بخش کشاورزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان میاندوآب است.

,

وی افزود: در بخش آب و خاک هفت هزار هکتار از اراضی شهرستان به سیستم های نوین آبیاری، ۱۶۵ هکتار آبیاری کم فشار، یک هزار هکتار به آبیاری نواری یا تیپ مجهز شده و پروژه خطوط انتقال آب با لوله در سطح به طول ۱۱۳ کیلومتر اجرا شده است.

,

دیانتی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های کشاورزی شهرستان تصریح کرد: شهرستان میاندوآب هم اکنون در تولید چندین محصول مانند نهال، گوشت قرمز، زراعت چوب و علوفه دارای برند ملی و منطقه ای است.

,

معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب افزود: هم اکنون سالانه بیش از ۹۳۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان تولید می شود.

,

وی هم چنین از راه اندازی و افتتاح پروژه های عظیمی در بخش آب و خاک نظیر اجرای سیستم آبیاری تحت فشار بارانی تجمیعی در واحد عمرانی یک به مساحت یک هزار و ۳۲۰ هکتار در این شهرستان در سال آینده خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب گفت: در بخش آب و خاک هفت هزار هکتار از اراضی شهرستان به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده اند.