وضعیت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران در سال آینده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد حق‌شناس در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این پرسش که میزان سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران در سال آینده افزایش می یابد، گفت: سهمیه در اختیار کمیته نیست بلکه شورا مشخص می‌کند؛ سال گذشته شورا 3 درصد سهمیه برای موارد خاص در نظر گرفت که خبرنگاران را هم شامل می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: در جلسه  مشترکی که بین کمیسیون اجتماعی و حمل‌ونقل شورای شهر تهران برگزار شده از وزارت ارشاد هم دعوت کردیم همچنین تعدادی از مدیران حوزه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، رسانه‌های مجازی و معاونت حمل‌ونقل حضور داشتند.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سه جلسه مفصل در این زمینه برگزار  و نظرات را جمع‌آوری کردیم، گفت: همچنین  توسط معاونت حمل‌ونقل ترافیک پیش‌نویس آیین‌نامه‌ای تهیه شد، نظرخواهی  صورت گرفت تا اشکالاتی که سال گذشته وجود داشت امسال مرتفع شود.
,
 
,
وی در پاسخ به این پرسش که سال گذشته افرادی که خبرنگار نبودند مانند نمایندگان مجلس طرح خبرنگاری دریافت کردند، گفت: نگاه ما این است که بیشتر محدودیت ایجاد کنیم تا شهروندان به سمت استفاده از حمل‌ونقل عمومی بروند. همچنین افرادی که طرح ترافیک دریافت نمی‌کنند به آنها کارت مترو و اتوبوس داده می‌شود.
,
 
,
به گفته حق‌شناس این کار در جهت بالا بردن فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی و کاهش استفاده از خودروی شخصی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص اختصاص سهمیه طرح ترافیک به خبرنگاران در سال آینده توضیحاتی ارائه کرد.