دومین محفل طنز حوزه هنری در بجنورد برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سیدباقر سیدی زاده معاون آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ماگفت: دومین محفل طنز حوزه هنری استان با حضور هنرمندان طنز پرداز در زمینه های مختلف هنری از جمله ناصر فیض شاعر برجسته کشوری و مهرداد صدقی خالق کتاب آبنبات هلدار، در مرکز استان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

سیدی زاده با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی برگزاری این محفل، معرفی و شناساندن سبک طنز در استان است، اظهار کرد: این جلسات به صورت ماهانه برگزار خواهد شد و در هر جلسه از اساتید حوزه طنز، استفاده خواهد شد.

,

این فعال در حوزه ادبیات با اشاره به انتشار فراخوان این محفل طنز توسط حوزه هنری خراسان شمالی، افزود: علاقه مندان به حوزه طنز می توانند آثار خود را به دبیرخانه حوزه هنری استان ارسال کنند که پس از بررسی و ارزیابی، آثار برگزیده جهت اجرا در محافل طنز آینده اعلام خواهد شد.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه دومین محفل طنز حوزه هنری خراسان شمالی ساعت 18 روز پنج شنبه 25 بهمن ماه در تماشاخانه شمس واقع در مجتمع فرهنگی-هنری گلشن بجنورد برگزار می شود، اعلام کرد: شرکت در این محفل ادبی برای عموم آزاد است.

,

انتهای پیام/

]
مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان شمالی از برگزاری دومین محفلِ طنزِ ادبی استان با حضور طنزپردازان مطرح از جمله ناصر فِیض شاعر برجسته کشور و مهرداد صدقی نویسنده کتاب آبنبات هلدار در بجنورد، خبر داد.