افزایش کمک هزینه جهیزیه زوج‌های جوان «مدد جو»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد  ضمن قدردانی از حضور مردم قدرشناس ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: مردم همواره با حضور به موقع خود در مراسم ملی و مذهبی در دفاع از آرمان‌های نظام، پشتیبان مسئولان نظام و رهبری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه امدادگران کمیته امداد خادم ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند، خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید بدانند که مردم آنها را به این جایگاه رساندند و اگر انقلاب نبود ما کجای کار بودیم.
,
 
,
رئیس کمیته امداد به ارتباط مناسب این نهاد با بانک‌ها برای توسعه اشتغال و ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و افزود: بانک‌ها بارها به این موضوع تاکید کرده‌اند که کمترین معوقات بانکی مربوط به مددجویان امداد است. 
,
 
,
فتاح از افزایش کمک هزینه جهیزیه برای زوج‌های جوان خبر داد و گفت: سرانه کمک هزینه جهیزیه افزایش داشته که به زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود و اجرای آن از اول سال آینده است.
,
 
,
رئیس کمیته امداد با اعلام اینکه سقف تسهیلات اشتغال مددجویان از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان برای مددجویان شهری و روستایی افزایش یافته است، افزود: سال آینده شاهد رشد ۲.۵ برابری تسهیلات بانکی تبصره ۱۶ با تخصیص ۳۵۰۰ میلیارد تومان هستیم؛ این در حالی است که این رقم امسال ۱۴۰۰ میلیارد تومان بود.
,
 
,
وی در ادامه به تسهیل شرایط ضمانت‌های مددجویان در بخش وام‌های روستایی اشاره و تصریح کرد: هم اکنون برای وام‌های ۲۰ میلیون تومانی یک ضامن نیاز است و همچنین افراد بدون ضامن نیز قرار است با ارائه وثیقه‌های شخصی، از وام‌های قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.
,
 
,
فتاح  اعلام کرد: امسال سال سختی بود اما با همت امدادگران و عنایت خداوند، صف ورودی مددجویان به چرخه کمیته امداد حذف شد.
,
 
,
وی از ساخت مسکن برای تمامی خانوارهای مددجویان فاقد مسکن شهرستان فاروج  خبر داد و افزود: سال آینده وام قرض‌الحسنه بیشتری به مددجویان پرداخت می‌شود.
]
رئیس کمیته امداد از افزایش کمک هزینه جهیزیه برای زوج‌های جوان مددجوی این نهاد خبر داد و گفت: افزایش سرانه کمک هزینه جهیزیه به زودی به استان‌ها ابلاغ و از ابتدای سال ۹۸ اجرایی می‌شود.