دولت پاکستان به عناصر خطرناک ضداسلام پناه داده است/ اگر پاکستان این عناصر را مجازات نکند، اقدامات جبرانی علیه آنها انجام خواهیم داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار محمدعلی جعفری شامگاه جمعه در حاشیه مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه های برخی از دولت های مرتجع منطقه با حمایت آمریکا و اسرائیل، اظهار کرد: اقدامات جبرانی را با تاثی از خون این شهیدان، در برابر توطئه‌ها و حمایت‌هایی که دولت‌های مرتجع منطقه، عربستانی‌ها و اماراتی‌ها با دستور امریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند انجام می دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از دولت پاکستان به دلیل پناه دادن به این عناصر خطرناک برای اسلام، عنوان کرد: پاکستان می‌داند که محل این نیروهای تروریستی کجاست و در حمایت نیروهای امنیتی دولت پاکستان هستند.

,

وی ادامه داد: پاکستانی ها باید نسبت به این جنایتی که انجام دادند پاسخگوی قطعی باشند.

,

جعفری با بیان اینکه اگر پاکستان آن ها را مجازات نکند، اقدامات جبرانی علیه آن ها انجام خواهیم داد، تاکید کرد: در این صورت دولت پاکستان هم آثار و پیامدهای حمایت از نیروی ضدانقلاب را می‌بیند.

,

این فرمانده ارشد نظامی تاکید کرد: شرایط با گذشته متفاوت است و پاکستان باید نحوه برخوردش را با این عناصر ضد انقلاب را تغییر دهد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر پاکستان عناصر خطرناک را مجازات نکند، اقدامات جبرانی علیه آنها انجام خواهیم داد، تاکید کرد: در این صورت دولت پاکستان هم آثار و پیامدهای حمایت از نیروی ضدانقلاب را می‌بیند.