مسئولان با توجه به احکام شرع پاسخ تروریست‌ها را بدهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با نافع شهادت عده‌ای از پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و اظهار داشت: این اتفاق برای تحت‌الشعاع قرار دادند حضور حماسی و پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 1397 صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به اینکه دشمنان بسیار تلاش کردند تا از راه‌های مختلف از جمله تحریم و گرانی حضور مردم در راهپیمایی  را کم‌رنگ کنند، افزود: تبلیغات گسترده‌ای مبنی بر جدایی مردم از نظام انجام دادند و به اهداف خود نرسیدند و دیدند که مردم وفادار به اسلام و مقام معظم رهبری هستند و  در برف و باران با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی به صحنه آمدند، بنابراین زهر خود را با این اقدام ریختند.

,

وی با اشاره به شهادت پاسداران انقلاب به علت کینه‌توزی دشمنان، تصریح کرد: این حملات و عکس‌العمل‌های کور بی‌جواب نخواهد ماند و ما از همه مسؤولان نظامی و غیرنظامی می‌خواهیم که ریشه این حملات را ارزیابی و طبق میزان شرعی انتقام خون شهیدان مظلوم ما را بستانند.

,

عضو خبرگان رهبری همدان با بیان اینکه همواره جمهوری اسلامی پاسخ دندان‌شکن به اقدامات تروریستی داده است، ادامه داد: حق دفاع برای ما محفوظ است و با توجه به شرع پاسخ خواهیم داد.

,

وی با اشاره به اینکه مسؤولان ما که قدرت در دست دارند شامل قوه مجریه، مقننه و قضایی باید بدانند که این نظام با خون بهترین جوانان 40 سال پایدار مانده، خاطرنشان کرد: بنابراین در انتخابات و انتصابات شایسته‌سالاری را مد نظر قرار دهند و افرادی که برای خدمت شایسته هستند برگزینند و تنها به همفکر بودن و هم خط بودن بسنده نکنند.

,

انتهای پیام/

]
عضو خبرگان رهبری استان همدان با بیان اینکه حق دفاع برای ما محفوظ است، گفت: مسؤولان پس از ریشه‌یابی دقیق حمله تروریستی اخیر با توجه به شرع پاسخ تروریست‌ها را بدهند.