ایجاد رضایت در افرادِ صاحب نظرِ جامعه تلاش ویژه‌ای را می‌طلبد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی ناصری فرماندار بیرجند صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش بیرجند ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم علی رغم مشکلات اقتصادی منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  علی ناصری فرماندار بیرجند صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش بیرجند ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم علی رغم مشکلات اقتصادی منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دادند.,
 
,
وی افزود: در آموزش و پرورش، هدف، تعالی و یادگیری دانش آموزان توسط معلمان و فرهنگیان است.
,
 
,
فرماندار بیرجند با اشاره به این‌که معلمان در نقاط دور دست تلاش می‌کنند، گفت: معلمان علی رغم مشکلات فراوان شغل معلمی را در صدر کار خود قرار دادند و تلاش می‌کنند. 
,
 
,
ناصری تصریح کرد: بیرجند دارای یک دیرینه فرهنگی در شرق کشور از گذشته بوده است و ما وام دار آن هستیم و همیشه از مدرسه شوکتیه و موسسان آن یاد می‌کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که کار در آموزش و پرورش علاوه بر جذابیت کار بسیار ظریف و سختی است، افزود: کار کردن با افراد صاحب فکر در جامعه و ایجاد رضایت در آنها سخت است و تلاش ویژه می‌خواهد. 
,
 
,
فرماندار بیرجند گفت: در آموزش و پرورش در عرصه توسعه فضاهای فیزیکی و کلاس‌های درس اقدامات خوبی شده است.
,
 
,
ناصری با اشاره به این‌که در شورای اداری جایگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داده شده است، تصریح کرد: چراکه این حوزه وسیع و جامعه را دربر می‌گیرد و خدمات آن نیز مستمر و دائمی است.
,
 
,
محمد حسین یکه‌خانی مدیر آموزش و پرورش بیرجند نیز در این مراسم ضمن تبریک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ارج نهادن به حضور مردم در ۲۲ بهمن اظهار کرد: چله انقلاب نمود پختگی و بلوغ انقلاب است.
,
 
,
وی افزود: روحیه امید، ولایت مداری و دینداری باید در دانش‌آموزان که سرمایه بزرگ جامعه هستند، تقویت شود. 
,
 
,
مدیر آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به این‌که حرمت شخصیت انسان‌ها از خون آنها بالاتر است و باید تکریم وجود داشته باشد، گفت: برای تقویت نشاط در مدارس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد و  از مهمترین اقدامات خواهد بود چرا که با ایجاد نشاط، شاهد یک جامعه پویا خواهیم بود.
,
 
,
وی تصریح کرد: امید است با وفاق و همدلی زمینه عملیاتی شدن آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سند تحول بنیادین ایجاد شود.
,
 
,
گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات محمدرضا ضیائی مدیر سابق آموزش و پرورش بیرجند تقدیر و محمد حسین یکه‌خانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش بیرجند معرفی شد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
فرماندار بیرجند با اشاره به این‌که کار در آموزش و پرورش علاوه بر جذابیت کار بسیار ظریف و سختی است، گفت: کار کردن با افراد صاحب فکر در جامعه و ایجاد رضایت در آنها سخت است و تلاش ویژه می‌خواهد.