واکنش وزیر ارشاد به شایعه استعفایش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش برای حضور در جشنواره تئاتر فجر به تئاتر شهر آمد و مسئولان تئاتر شهر به گفت‌وگو نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر استعفایش از سمت وزارت گفت: در این رابطه آقای واعظی چهارشنبه صحبت کرده بودند اما من هم می‌گویم که استعفا نامه‌ای که بخواهد بالاتر منتقل شود داده نشده است.

,

صالحی پیش از تماشای نمایش نامیرا در محوطه پارک دانشجو درباره حضور دیرهنگام خود به جشنواره تئاتر فجر و ارتباط آن با شائبه استعفا گفت: من از چهارشنبه کرمان بودم و شب گذشته نیمه شب به تهران رسیدم و موفق نشدم زودتر بیایم. امروز در اولین فرصت به جشنواره آمدم تا کارها را تماشا کنم و این هم هیچ ربطی به بحث استعفا ندارد.

,

صالحی درباره ساماندهی اطراف تئاتر شهر و دستفروش‌ها گفت: در این زمینه تحقیق کردیم، شرایط خوبی در اطراف وجود ندارد مرتبه قبل هم با همین نگاه بازدید داشتیم.

,

صالحی اظهار داشت: ما گاهی در تصمیم‌گیری به خوب و خوبتر یا بد و بدتر گرفتار می‌شویم. گاهی نگاهمان به تئاترشهر را به جایی با نوستالژی فرهنگی از دست می‌دهیم. باید فضای آرامی در رفت و آمدها و مناسبات داشته باشیم تا گروه‌های نمایشی داخلی و خارجی احساس خوبی داشته باشند. این نگاه از ناحیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می‌شود شهرداری هم با این نگاه همراه است. البته در این شرایط که مشکلات معیشتی داریم و ایام شب عید است و مسائل دیگر، در این دو نگاه ما تلاش خودمان را می‌کنیم منتها نگاه دیگری هم هست که با این نگاه ما همراهی نکرده است.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هم ما و هم شهرداری تلاش مشترک داریم تا این نگاه را ایجاد کنیم با اینکه معیشت عده‌ای مهم است اما ما هم نگاهمان را ایجاد کنیم.

,

وی درباره بودجه مرکز هنرهای نمایشی و تئاتر گفت: در تلاش هستیم تا معوقات باقی مانده را تا انتهای سال تسویه کنیم.

,

انتهای پیام/

]
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: هر گونه استعفا نامه‌ای را از ناحیه خودم تکذیب می‌کنم.