آغاز مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 17 سال کشور در تربت حیدریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد رضوی صبح امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت؛ اظهار کرد: مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 17 سال  منطقه 6 کشور با حضور تیم‌های از استان خراسان رضوی، مازندران، سمنان و کرمان از صبح امروز در ورزشگاه آزادی تربت‌حیدریه آغازشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: در این مسابقات که در منطقه 6 کشور و به میزبانی ورزشگاه 5 هزارنفری تربت‌حیدریه آغازشده تیم‌های شریعت از تربت‌حیدریه، عالی حرفه‌ای از مشهد، مس کرمان، پیروزی ساری و رایحه سمنان به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

,

نماینده هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه قرعه‌کشی این مسابقات عصر روز گذشته انجام‌شده، افزود: بر این اساس و از ساعت 9/5 صبح امروز مس کرمان با پیروزی ساری و از ساعت 11/5 شریعت تربت‌حیدریه با عالی حرفه‌ای مشهد با یکدیگر دیدار می‌کنند.

,

رضوی همچنین از حضور محمد بابایی مربی تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال نوجوانان جهان در تربت‌حیدریه خبر داد و افزود: این مربی که مدرس رسمی AFC  و سر استعداد یاب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی است در این‌یک هفته و به‌منظور کشف استعدادها و ظرفیت‌های موجود به شهرستان تربت‌حیدریه سفرکرده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
رییس هیئت فوتبال تربت حیدریه گفت: مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 17 سال کشور با حضور تیم های از استان خراسان رضوی، مازندران، سمنان و کرمان از صبح امروز در ورزشگاه آزادی تربت حیدریه آغاز شده است.