مطالبه‌گری لازمه عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مظاهر مجیدی امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به بیانیه گام دوم گفت:  بیانیه هوشمندانه که رهبر معظم انقلاب در ابتدای چهلمین سال دوم انقلاب صادر کردند به عنوان نقشه‌ راهی است که بایدها و نبایدهای مورد نیاز در آن مشخص شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب تکلیف نهادها ، قوای سه‌گانه و مردم را مشخص می‌کند، افزود: اگر مسؤولان این بیانیه راهبردی را به عنوان نقشه راه پیش رو داشته باشند و در راستای آن حرکت کنند نظام جمهوری اسلامی و انقلاب  در یک دور نگار بسیار روشنی حرکت خواهد کرد.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت:  برای عملیاتی شدن این بیانیه لازم است که با روحیه جهادی، انقلابی، دینی و ولایتمداری که این بیانیه از آن تراوش شده، ما مسیر را طی کنیم..

,

وی با اشاره به بحث مطالبه‌گری مردم و مسؤولان تآکید کرد:  برای اجرای این بیانیه نمایندگان مردم باید از دولت مطالبه‌گری کنند. مردم، دانشجویان و رسانه‌ها هم می‌توانند نقش مطالبه‌گری خود را ایفا کنند.

,

 مجیدی با بیان اینکه رهبر انقلاب  در این بیانیه هفت موضوع را در خصوص برکات انقلاب و  هفت موضوع را به عنوان سرفصل‌‌ مطرح کرده‌اند، گفت: در بحث اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد نیازمند این هستیم که مسؤولان توجه ویژه داشته باشند و اگر مجلس در بحث مبارزه با فساد پیش قدم شود خیلی از مشکلات را می‌توان مرتفع کرد.

,

وی به ظرفیت‌های موجود در کشور اشاره  و اضافه کرد: بکارگیری نسل جوان برای پیش‌برد این حرکت بسیار موثر بوده و باید بتوانیم از نیروی جوان، مومن، انقلابی، علمی و تحصیلکرده استفاده کنیم، چیزی که نیاز امروز کشور است.

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ادامه داد: این نظام چیزی کم ندارد و پتانسیل بالایی بنام نیروی انسانی جوان دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت، مشکلات امروز را حل کرد.

,

وی عنوان کرد: یکی از اشکالات ما برای رفع مشکلات، نگاه به بیرون است و رهبر انقلاب در این بیانیه به صراحت فرمودند که نگاه‌ها را به داخل برگردانید زیرا ظرفیت‌های داخلی می‌تواند مشکلات را حل کند.

,

مجیدی با بیان اینکه کشور ما هفت درصد ذخایر معادن دنیا را دارد، گفت: یکی دیگر از ظرفیت‌های بزرگ کشور،  بازار منطقه ای با حضور 15 کشور همسایه و 600 میلیون جمعیت است.

,

مجیدی استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات کشور را کارگشا دانست و خاطرنشان کرد: برای استمرار و تداوم انقلاب اسلامی از پتانسیل‌های موجود در کشور باید بهره‌مند شویم.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه برای عملیاتی کردن گام دوم انقلاب نمایندگان مردم باید از دولت مطالبه‌گری کنند، گفت: مردم، دانشجویان و رسانه‌ها هم می‌توانند باید نقش مطالبه‌گری خود را ایفا کنند.