نونهالان شهرری به‌دنبال هتریک قهرمانی در لیگ برتر فوتسال تهران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  تهران نیوز، تیم فوتسال نونهالان مقاومت کوثر شهرری به عنوان یکی از تیم‌‌های پر قدرت و حاضر در لیگ برتر استان تهران می‌باشد که توانسته است با استفاده از آموزش‌های روز فوتسال به نونهالان علاقه‌مند و مستعد شهرستان ری، به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند در سطح لیگ برتر استان تهران خود را معرفی کند و دو سال پیاپی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,

بازیکنان تیم فوتسال نونهالان مقاومت کوثر شهرری طی یک برنامه مشترک و هدفمند مابین اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، اداره آموزش و پرورش این شهرستان و مربیان این تیم از سطح مدارس این شهرستان، شناسایی، استعدادیابی و به این تیم معرفی شده‌اند و در پی دو سال قهرمانی پیاپی توانست رکورد ۳۱ بازی بدون شکست، بهترین بازیکن مسابقات، بهترین پاسور و آقای گلی مسابقات استان تهران را  از آن خود کند.

,

هدایت و سرمربی‌گری این تیم را سپهر ابراهیمی و سرپرستی آن به عهده علی ذوالفقاری است.

,

در حال حاضر این تیم خود را برای حضور پر قدرت و هتریک قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر استان تهران آماده می‌کند که گزارشی را از تمرین بازیکنان در قالب ویدیو زیر مشاهده می‌کنید.

,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
تیم فوتسال نونهالان مقاومت کوثر شهرری، به عنوان یکی از تیم‌‌های پر قدرت در لیگ برتر استان تهران توانسته است دو سال پیاپی به عنوان قهرمانی برسد.