برای حل مشکلات کشور باید به جوانان اعتماد کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا رهبر امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری باید مورد توجه مسؤولان قرار بگیرد و تنها به نصب بنر و چاپ کتاب اکتفا نکنند، اظهار کرد: امروز بخش خصوصی نیز باید در کنار مطرح کردن مشکلات راهکار نیز ارائه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری راهکار حل مشکلات را مدیریت صحیح در داخل کشور و توجه به درون عنوان کردند، افزود: اگرچه تحریم‌ها کار تولید و صنعت را به سختی انداخته اما این دلیلی برای کوتاه آمدن در برابر دشمن نمی‌شود.

,

 وی با اشاره به اینکه امروز به مانند زمان دفاع مقدس نمی‌جنگیم، تصریح کرد: اگر آن روز پیروز شدیم به دلیل روحیه جهادی مدیران بود اما امروز فساد و رانت بیشتری به وجود آمده است.

,

وی با بیان اینکه امیدی به مسؤولان برای حل مشکلات نمی‌رود، ادامه داد: امروز هم به مانند دوران دفاع مقدس باید به 20 ساله‌ها و جوانان اعتماد کرده و با تجربه‌های خود از آنان حمایت کنند.

,

وی تصریح کرد: منابع غنی و سرشار ایران اسلامی به همراه نیروی انسانی بی‌بدیل باید با تکنولوژی به هم آمیخته شوند و به مدیریت بهینه کشور دستی یابند.

,

وی با بیان اینکه 40 سال است در تحریم هستیم، خاطرنشان کرد: نباید از تحریم‌ها ترسید چرا که اگر بنا به ترس بود باید از همان روز اول عقب می‌نشستیم اما امروز تا کنون با اقتدار جلو آمدیم.

,

 انتهای پیام/

]
رئیس انجمن کارفرمایان استان همدان با بیان اینکه امیدی به مسؤولان برای حل مشکلات نمی‌رود، گفت: امروز هم به مانند دوران دفاع مقدس باید به 20 ساله‌ها و جوانان اعتماد کرده و با تجربه‌های خود از آنان حمایت کنند.