آغاز طرح ترافیکی استقبال از بهار در مازندران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با قدردانی از حضور پرشور و پرصلابت مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان مازندران در راهپیمایی 22 بهمن ماه که حماسه‌ای دیگر را رقم زدند، وقوع حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب را تسلیت گفت.

وی، حرکت عظیم 22 بهمن ماه را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان نظام دانست و تصریح کرد: بی شک مردم پشتوانه این انقلاب هستند و تداوم انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم در صحنه رقم خواهد خورد.

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به روزهای پایانی سال و افزایش تردد در معابر عمومی، خیابان‌ها و افزایش بار ترافیک و همچنین حضور شهروندان در مراکز تجاری و بازار از اجرای طرح ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار از 27 بهمن ماه تا 28 اسفندماه خبر داد.

این مسؤول به تقویت گشت های انتظامی و اقدامات پیشگیرانه پلیس در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم و همچنین روان سازی و کاهش بار ترافیک و برخورد با تخلفات راهور اشاره کرد و گفت: در این طرح با اشراف اطلاعاتی و حضور هوشمندانه پلیس در سطح جامعه با هرگونه جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در اماکن، صنوف و بازار برابر قانون برخورد خواهد شد .

مفخمی از آمادگی 100 درصدی پلیس مازندران برای استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی خبر داد و افزود: در طرح استقبال از بهار از ظرفیت نگهبانان محله شرکت‌ها و مؤوسسات حفاظتی ومراقبتی، پلیس افتخاری به‌منظور پیشگیری از جرایم استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی با بانک‌ها و مؤوسسات مالی و اعتباری و تقویت حفاظت فیزیکی این اماکن از تعامل و همکاری همه جانبه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در این ایام خبر داد و افزود: تعامل و همکاری شهروندان با پلیس و رعایت نکات ایمنی و مراقبتی در زمان خرید و حضور در مراکز تجاری نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از جرائم به ویژه پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از آغاز طرح استقبال از بهار در راستای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در سطح استان با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات پایان سال خبر داد.