زاهدان، میزبان چهارمین اجلاس استانی نماز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، ابوذر مهدی نخعی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری اجلاس نماز استان که صبح امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، رئیس ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: چهارمین اجلاس نماز استان پانزدهم اسفند ماه سال جاری به میزبانی شهر زاهدان و بامحوریت فرمانداری این شهر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این نشست به منظور برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های اجرایی دخیل جهت هر چه بهتر برگزار شدن این اجلاس برگزار شده است.

نخعی ادامه داد: شعار اجلاس در این دوره «شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز» است؛ لذا ضروریست تا علاوه بر توجه به مباحث اجرایی، فنی و پشتیبانی اجلاس بر محتوای آن نیز توجه ویژه شود.

سرپرست فرمانداری زاهدان با تاکید بر لزوم  آسیب‌ شناسی و توجه به مباحثی نظیر ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی از دیدار با دست اندرکاران برگزاری این اجلاس از جمله آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان به منظور استفاده از نظرات شان در پیگیری و پیشبرد اهداف راهبردی اجلاس خبر داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان از برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز از 15 اسفند در این شهر خبر داد.