طرح جمع آوری معتادین متجاهر در قرچک آغاز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ علیرضا جعفری در یازدهمین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک افزود: جلسات شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک به طور مرتب برگزار و به لحاظ کمی در وضعیت مناسب هستیم و امیدواریم با تلاش اعضا، فعالیت ها به لحاظ کیفی نیز افزایش یابد و تأثیرات برگزاری جلسات را در سطح منطقه شاهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

وی بیان کرد: پیشگیری از اعتیاد، مبارزه با آن از طریق جلوگیری از توزیع مواد مخدر و برخورد با متخلفان، درمان بیماران مبتلا به اعتیاد و اقدامات فرهنگی از مهمترین اهداف این شورا محسوب می شود.

,

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و وجود معتادین متجاهر موجب سلب آسایش و امنیت خاطر شهروندان می شود، طرح جمع آوری و نگهداری از این افراد چند روز پیش آغاز شد.

,

وی خواستار هماهنگی و همکاری همه دستگاههای عضو برای اجرای مناسب این طرح و همچنین کاهش جرایم از جمله سرقت شد.

,

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: جمع آوری این افراد در قرچک توسط نیروی انتظامی انجام و برای غربالگری به مرکزی در ورامین فرستاده می شوند و در نهایت افراد به کمپ های ترک اعتیاد ماده 15 شهرستان باز خواهند گشت.

,

وی از دستگاههای متولی امر خواست به طور مرتب گزارش اقدامات صورت گرفته را ارائه کنند تا فرمانداری حمایت های لازم را برای بهبود عملکرد داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک از آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر خبر داد و گفت: جمع آوری معتادین متجاهر از جمله طرح های مهم کشور در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی است و نگهداری این افراد نیز در فواصل زمانی سه و شش ماهه صورت می گیرد.