توسعه صنعت گردشگری جهت جذب توریست در دلوار انجام می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛حسن درویشی بخشدار دلوارجلسه ستاد تسهیلات سفر بخش دلوار اظهارداشت: دلوار بعنوان نقطه هدف گردشگری داخلی و خارجی استان بوشهر نیازمند توسعه زیرساختهای لازم خواهد بود که دستگاهای اجرایی استانی می بایست توجه بیشتری به این بخش داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: امسال باید نسبت به سال گذشته پیشرفت بیشتری داشته باشیم که بتوانیم از میهمانان نوروزی به نحوه احسن و شایسته استقبال کنیم.

,

درویشی افزود: در بحث اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش طبق سال گذشته تمهیدات لازم را انجام داده اند و مکان های مناسب و با امکانات کامل را در اختیار ستاد قرار داده شده است.

,

وی با توجه موقیعت گردشگردی ، تجاری ،تاریخی  و حضور مسافران نوروزی در سراسر بخش دلوار گفت: با بهره گیری از پتانسیل های بخش دلوار در اقامت گردشگران ، بومی گردی روستایی ،گشت دریایی در روستاهای بخش دلوار در دستور کار قرار گرفته  و از ماه های گذشته تا کنون آمار قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی از این اقامتگاها و گشت های دریایی خدمات دریافت نمودند.

,

بخشدار دلوار با توجه به امنیت مسافران در جاده بیان نمود: امنیت جاده های بخش دلوار در جهت کاهش خطرات جاده ای می بایست مورد توجه جدی تر دستگاهای اجرایی قرار گرفته شود.

,

وی تصریح کرد: در راستای توسعه صنعت گردشگری در دیار شهید رئیسعلی دلواری می توان با شناساندن و معرفی جاذبه های گردشگری این منطقه در ایام نوروز زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کرد.

,

درویشی خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های اصلی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی  در این منطقه ارتقاء برنامه ها در سطح کیفی و کمی هست که امیدواریم به این هدف در سال جدید برسیم.

,

وی افزود:ستاد اسکان آموزش و پرورش منطقه دلوار  در سال جاری برای فرهنگیان و در صورت نیاز سایر اقشارجامعه تسهیلات بیشتری را برای اسکان مسافران اندیشیده  است و در بیش از 25 مدرسه خدمات ارائه خواهد نمود.

,

این مسئول  با توجه ساحل پاک در دلوار بیان نمود: شناگاه ساحل دلوار بعنوان یکی از سواحل پاک از نظر زیست محیطی استان بوشهر برای مسافران و مهمانان ساماندهی شده است.

,

در این جلسه شهرداری دلوار بعنوان دبیر ستاد تسهیلات سفر انتخاب شد.

,

انتهای پیام/

]
جلسه ستاد تسهیلات سفر بخش دلوار با حضور دستگاهای مربوطه بخش و شهرستان تنگستان به ریاست بخشدار دلوار در بخشداری دلوار انجام گرفت.