تشکیل گروه‌های جهادی در مناطق مختلف کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامحسین غیب پرور در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان سمنان اظهار داشت: تشکیل گروه‌های جهادی طرح شهید حججی طرح شهید بهنام گشت‌های محله‌محور حلقه‌های صالحین و برنامه‌های خدمات‌رسانی به محرومان در حوزه بهداشت و درمان ازجمله برنامه‌های طرح اطلاعیه بسیج است که بسیجیان این مرزوبوم در جای‌جای ایران اسلامی آن را ارائه می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اهمیت توجه به حلقه‌های صالحین بسیج، بر لزوم آسیب‌شناسی این حلقه‌ها مانند دیگر امور و نیز ارزیابی سرگروه‌های این حلقه‌ها تأکید کرد و افزود: سرگروه‌های حلقه‌های صالحین باید از نظر دینی و اسلامی کامل باشند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشکیل حلقه‌های صالحین را به یکی از دستاوردهای مهم این سازمان برشمرد بر لزوم کیفی سازی این حلقه‌ها به‌منظور رفع آسیب‌های احتمالی آن تأکید کرد.
,
 
,
سردار غیب‌پرور با اشاره به رویکرد سازمان بسیج مستضعفین در حوزه گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: 30 درصد از برنامه‌های گروه‌های جهادی در سال 98 به‌صورت بومی و محله‌ای است؛ چرا که تشکیل گروه‌های جهادی در مناطق مختلف کشور مدنظر سازمان بسیج مستضعفین است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت شیشه عمر بسیج محسوب می‌شوند افزود: باید محور فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد باشد.
,
 
,
سازمان بسیج مستضعفین مشخص شدن سهم هر یک از اقشار بسیج در فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج در جوار مساجد سراسر کشور تأکید کرد.
,
منبع: تسنیم
,
انتهای پیام/
]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اکنون ۱۲ برنامه در قالب طرح اعتلای بسیج احزاب می‌شود، گفت: تشکیل گروه‌های جهادی در مناطق مختلف کشور مدنظر سازمان بسیج مستضعفین است.