برگزاری مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای تبیین گام دوم انقلاب با آغاز دهه پنجم و بیانیه راهبردی رهبر انقلاب برای ادامه مسیر و حرکت به سوی آرمان‌های انقلاب، مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب» را برای زائران و مجاوران طراحی کرده‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

این مسابقه با توجه به پیام تعیین‌کننده رهبر معظم انقلاب در 40 سالگی انقلاب اسلامی با رویکرد ترویج مطالعه عمیق و آشنایی زائران و مجاوران امام رضا(ع) با این بیانیه تنظیم شده و در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

,

علاقه‌مندان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را به سه روش‌ پیامکی و ارسال از طریق پست، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی‌razavi.aqr.ir ‌و پاسخ به سوالات در پاسخنامه و تحویل به صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر در مسابقه «گام دوم انقلاب» شرکت کنند و از هدایای متبرک آستان قدس رضوی بهره‌مند شوند.

,

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی 22 اسفند ماه سال جاری است و قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام شده و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی 3000802222 به اطلاع برندگان ابلاغ می‌شود.

,

گفتنی است؛ برگزاری مسابقات و تولید محصولات فرهنگی اعم از کتاب، پوستر و کارت‌پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در طول سال انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب» توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.