شناسایی 2هزارهکتار اراضی شیب دار برای کاشت باغات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک علیرضا احمدوندی امروز در بازدید از اراضی شیب‌دار «شاه جمشیدی» بیرانشهر گفت: اراضی شیب‌دار اغلب در اراضی ملی و وابسته به  منابع طبیعی هستند که درصددیم با مطرح کردن این موضوع در شورای فنی راه دسترسی به آن ها را بازکنیم تا خسارتی به منابع طبیعی وارد نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

مدیرباغبانی جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این که 2هزارهکتار اراضی شیب دار برای کاشت باغات استان شناسایی و اجرایی می شود،گفت: انتظار می رود در این طرح گونه بادام، انگور و گل محمدی تا پایان سال کشت می شود.

,

 

,

وی با اشاره به ظرفیت کشت گیاهان دارویی در استان اظهارداشت: کشاورزان علاقمند به کشت این محصول می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات روستایی ضمن دریافت رایگان بذر، از تسهیلات پیش‌بینی شده برای این کار بهره‌مند شوند.

,

 

,

احمدوندی سطح زیر کشت گیاهان دارویی در استان را هزار و 68 هکتاردانست و اظهارداشت: تلاش می کنیم این میزان سطح زیر کشت را به هزار و 200 هکتار برسانیم.

,

 

,

وی با اشاره به انتخاب شهرستان الیگودرز به عنوان پایلوت کشت گیاهان دارویی گفت: این شهرستان بیشترین سطح زیرکشت را در استان به خود اختصاص داده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 2هزارهکتار اراضی شیب دار برای کاشت باغات استان شناسایی و اجرایی می شود.