تکیه بر ظرفیت و توان داخلی راهکار رسیدن به اقتصاد مدنظر رهبری است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اهمیت تقویت ظرفیت تولید داخلی، در راستای تقویت اقتصاد کشور، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر تکیه بر توان داخلی با استفاده از نیروی کار ایرانی و کارگران داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: رهبر انقلاب در بیانات مختلف خود از جوانان به عنوان آینده سازان مملکت یاد کرده و عنوان کرده اند که برای شکوفا شدن مملکت باید از نیروی جوان متخصص استفاده شود، بنابراین ضرورت دارد تا مسئولان و مدیران قشر جوان را بکار گیری کنند.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر تحقق فرامین رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: این بیانیه در ۷ سرفصل علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملّی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی به طور جامع بیان شده است.

,

وی، تاکید کرد: این بیانیه به قدری دارای جامعیت و شمول است که تمامی اقشار جامعه از مردم تا مسئولان را در بردارد اما ایشان توصیه های خود را بیشتر به قشر جوان داشته و می توان گفت جوانان مخاطب اصلی رهبری در این بیانیه هستند.

,

حجت الاسلام شبستری، ادامه داد: دشمن در طول سال‌های گذشته همواره تلاش کرده است نگاه ما را نسبت به انقلاب تغییر دهد، اما رهبری عزیز انقلاب نیز بار دیگر با تیزبینی و کیاست، در این بیانیه با تحلیل دقیق گذشته انقلاب و ترسیم مسیر آینده، تلاش دشمنان را خنثی کردند.

,

وی، تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز مردم کشور آگاه تر و داناتر از گذشته شده و به خوبی می دانند تنها آمریکا دشمن ایران نبوده و برخی دولت های اروپایی نیز غیرقابل اعتماد هستند، این امر در تقابل با ارائه سبک زندگی غربی به ایرانیان باید لحاظ شود.

,

عضو خبرگان رهبری، ادامه داد: سبک زندگی مدنظر مقام معظم رهبری عاری از اسراف و ریخت و پاش و فارغ از چشم و هم چشمی بوده و همه اعضای خانواده در راستای رسیدن به جایگاه متعالی در جامعه و تقویت خانواده و جامعه تلاش می کنند.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تکیه بر ظرفیت داخلی را راهکار مهم رسیدن به اقتصاد قوی مدنظر رهبری عنوان کرد.