پیام تسلیت سپاه در پی درگذشت آیت الله مومن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی رحلت عالم فرزانه و فقیه ژرف اندیش آیت الله محمد مومن، عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن پیام به این شرح است:
,
 
,
 بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
 انا لله و انا الیه راجعون
,
 
,
 رحلت جانکاه عالم فرزانه، فقیه عالیقدر و روحانی انقلابی و ژرف اندیش، حضرت آیت الله محمد مومن موجب تأثر و تألم آحاد پاسداران انقلاب اسلامی گردید.
,
 
,
 تردیدی نیست کارنامه سراسر درخشان آن عالم فرزانه و فقیه پارسا و ساده زیست که در زمره مجاهدان و طلایه داران انقلاب اسلامی و مظهر تعهد، وفاداری و فداکاری در سنگر های ترویج فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و تربیت انسان‌های رسالت آشنا و زمان شناس در حوزه و دانشگاه محسوب می‌شود، برای همیشه الهام بخش و هدایتگر جامعه اسلامی به ویژه طلاب و دانشجویان انقلابی خواهد بود.
,
 
,
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ضایعه جبران ناپذیر را به محضر مقدس حضرت بقیه الله العظم (عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، بیت شریف و بازماندگان ارجمند ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن عالم پرهیزگار و جلیل القدر رحمت واسعه الهی و برای فرزندان و یادگاران مکرم صبر و شکیبایی توام با پاداش خداوند مسئلت می کند.
,
 
,
انتهای پیام
]
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی رحلت آیت الله محمد مومن عضو شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.