نامگذاری بیش از 196 هزار نوزاد به نام حضرت فاطمه زهرا (س)
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مجتبی فاطمی مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فرهنگ بالای مردم خراسان جنوبی در زمینه نامگذاری موجب شده تا اسامی مذهبی همیشه بیشترین فراوانی نام را در این استان به خود اختصاص دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,
 
,
وی افزود: در خراسان جنوبی تا پایان بهمن ماه تعداد 196 هزار و 215 نفر به نام مبارک حضرت صدیقه کبری(س) مزین و نام گذاری شده‌اند.
,
 
,
 
,
مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی با اشاره به این‌که نام حضرت زهرا(س) و القاب ایشان دارای بیشترین فراوانی نام در گروه دختران است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری نیز بیش از یک هزار و 700 نفر از نوزادان متولد شده در استان بنام حضرت صدیقه شهیده (س) و القاب ایشان نام گذاری شده‌اند.
,
 
,
 
,
فاطمی گفت: در 11 ماه گذشته از سال جاری، نام های فاطمه زهرا، فاطمه، زهرا، نازنین زهرا و ریحانه دارای بیشترین فراوانی نام از مشتقات نام ام ابیها(س) بوده است.
,
 
,
 
,
وی افزود: در 11 ماهه ابتدایی سال جاری 15 هزار و 581 نوزاد در خراسان جنوبی متولد شده‌اند که از این تعداد 7 هزار و 598 نوزاد، دختر بوده‌اند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: تا پایان بهمن ماه تعداد 196 هزار و 215 نفر به نام مبارک حضرت صدیقه کبری(س) مزین و نام گذاری شده‌اند.