بیگی: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف، پیام اصلی بیانیه رهبری بود/ضرورت وارد کردن نرم افزارهای بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه مدیریت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج در خصوص بیانیه‌ی مقام معظم رهبری با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این بیانیه را به دقت مطالعه کرده‌ام؛ این بیانیه ناظر بر دیدگاه رهبر انقلاب در خصوص آینده انقلاب و ضرورت تلاش برای آینده و به ویژه فراهم کردن امکان حضور نسل جدید انقلاب در عرصه‌های مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: حضور نسل جوان در عرصه‌های مختلف اصلی‌ترین پیام بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد که توسط مقام معظم رهبری منتشر شده است.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پاسخ به راهکارها برای عملیاتی کردن این بیانیه گفت: اگر نرم افزارهای این بیانیه در برنامه‌های مدیریت جمهوری اسلامی ایران وارد شود، با تدوین قوانین و فراهم کردن ضمانت‌های اجرایی قوانین می‌توان این بیانیه را عملیاتی کرد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: حضور نسل جوان در عرصه‌های مختلف اصلی‌ترین پیام بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد که توسط مقام معظم رهبری منتشر شده است.