«جوان ایرانی» در گام دوم انقلاب باید آرزوی دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه‌ی تاریخی‌شان، نزدیک به ۴۰ بار از «جوان ایرانی» نام بردند و در ۲۰ مورد از آن، امید و اعتماد خود را نثار جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

«جوان ایرانی»، همان خاکریزی است که باید با استحکام، دانایی و توانایی، آرزوی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، را نقش بر آب کند و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای عزیز را تحقق بخشند.

,

تجربه تاریخی پیروزی های مسلمان در صدر اسلام، سبک و سیره پیامبر اسلام (ص) و در عصر حاضر پیروزی های انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف بویژه هشت سال دفاع مقدس بیانگر نقش اساسی نسل جوان مومن، مجاهد و انقلابی است.

,

گفتمان انقلابی و تفکر اصولگرایی اگر بخواهند ولایت مداری خود دور از شعار در عمل ثابت کنند باید عرصه مدیریت ها در مجلس و ریاست جمهوری و اداره امور کشور را به نسل جوان مومن و انقلابی بسپارند.

,

از خواص اصولگرایی انتظار نیست با یک دست چند هندوانه(چند مسوولیت) در دست داشته باشند و میدان را برای جوانان باز نکنند. اگر طبق رهنمود رهبری حکیم و فرزانه انقلاب باید به جوانان اعتماد کنیم مدعیان اصولگرایی از دیگران اولی تر هستند.نسل اول انقلاب و پیشکسوتان باید در هیات های اندیشه ورزی و مشورت های راهبردی در کنار مدیران جوان و انقلابی باشند.

,

انتهای پیام/

]
عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: «جوان ایرانی» در گام دوم انقلاب همان خاکریزی است که باید با استحکام، دانایی و توانایی، آرزوی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، را نقش بر آب کند و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای عزیز را تحقق بخشد.