مشکل گوشت به‌‌دلیل فساد برخی از مسئولان است نه تحریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: خارج کردن اجناس از دسترس مردم و انبار کردن آن برای گران‌تر فروختن آن در آینده، مصداق احتکار شرعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در روزهای پایان سال مردم درگیر موضوعات معیشتی هستند، افزود: به همین منظور نگران مشکل آنان در ایام نوروز و همچنین زائران سال جدید و ماه رجب هستیم.

,

وی ادامه داد: پیگیری‌نکردن مسئله تهیه ارزاق مورد نیاز مردم، ما را دچار مشکل می‌کند.

,

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: نظارت بر معیشت مردم، نظارت بر بزرگترین جنایتکاری‌ها است به این دلیل که فرد بی‌رحمی قصد دارد با رزق و معیشت مردم به سرمایه و پول دست یابد بنابراین نیازمند برخورد قاطعانه است.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کسی که قصد پولدار شدن از طریق معیشت مردم را دارد جنایتکار به تمام معنا‌ است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: زیرا این فرد با سنگدلی از رزق زن و کودک مردم می‌زند تا خودش به مال دست یابد.

,

وی خاطرنشان کرد: فردی که با گرسنگی یک کودک قصد پولدارشدن دارد، بی‌رحم‌تر از قاتل کودک‌ بوده و باید با او برخورد قاطعی شود.

,

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه مشکل گوشت به علت تحریم نیست، تأکید کرد: این مشکل به دلیل فساد بعضی از مسئولان این امر ایجاد شده وگرنه قابل حل است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی متذکر شد: مشکل گوشت افرادی هستند که قصد دارند از طریق گرسنگی مردم پولدار شوند.

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مشکل گوشت به علت تحریم نیست، گفت: این مشکل به دلیل فساد بعضی از مسئولان این امر ایجاد شده وگرنه قابل حل است.