بازگشت ۱۳۴ هزار متر از اراضی کشاورزی شهریار به چرخه تولید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول سلگی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار رد گفت‌وگو با خبرنگار راه مبین از بازگشت ۱۳۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی که به‌صورت غیرقانونی تغییر کاربری داده بودند به چرخه تولید محصولات کشاورزی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه مبین,

سلگی اعلام کرد: طی عملیاتی ۳۳ قطعه از زمین‌های کشاورزی که بصورت غیر مجاز اقدام به احداث دیوار،بنا،جدول‌کشی و …داده بودند،به استناد تبصره یک و دو ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و با دستور قضایی، قلع و قمع شد.

,

وی در این خصوص بیان کرد:خاطیانی که اقدام به تخلیه مصالح ، دیوار کشی ، احداث بنا و سوله در اراضی کشاورزی نمایند متخلف بشمار می‌آیند و مشمول پرداخت جریمه نقدی و همچنین معرفی به مراجع قضایی خواهند شد.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار از شهروندان درخواست کرد:هرگونه ساخت و ساز و احداث بنا و تجاوز و تغییر در حریم اراضی کشاورزی را به امور اراضی اداره جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند.

,

 

,
, ,

 منبع:راه مبین

,

 

]
رسول سلگی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار از بازگشت ۱۳۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی که به‌صورت غیرقانونی تغییر کاربری داده بودند به چرخه تولید محصولات کشاورزی خبر داد.